петак, 3. јул 2015.

POTROSENI PROIZVODI

Ovo su emptisi za jul nema ih puno kao ni sledeci koju su za  ali opet neki od mojih favorita ⬇️⬇️⬇️



1.



2.


Mali tester za sada sam zadovoljna kupicu i veliki pa cu njega da jos testiram ali sa ovim malim sam bila stvarno zadovoljna 




3.


Svi vec sigurno znate da ja ove dove ssapune obozavam tako i ovo je potroseno stvarno super sapun ima bas lep i prijatan miris.

4.


Ovo je  beli 02 snow kreon miss sporty. Nisam bas prezadovoljna ostalo je malo boje pa imate i svoč ali ne verujem da cu opet kupiti ovaj kreon . Iskreno nisam uopste zadovoljna jedino mi je bio super kao neka podloga za neke jace senke 
 5.
Stvarno sjajna stvar ovo sam cak potrosila pre mesec dana ali posto tada nisam imala potrosene proizvode odlucila sam da ja ovo tavim u potrosene proizvode ovog meseca . Ono sto mogu da kazem o ovom jeste da sam ja donbila perut od ovoga naravno koje sada nema ali ja sam to stalno koristila i kupicu opet ali cu koristiti bas u specijalnim slucajevima.
 6.
Neko obicno glupo labelo koje tako imam i mackam se sa time po ceo dan kupicu opet posto je stvarno jeftin ne radi nikakav posao ali ja ne volim kada su mi usta suva tj volim da uvek imam neko labelo ovo mi je vec 2 po redu

                                              modni.blogg@hotmail.com
                                                     pisite mi

                                                  vasa blogerka 

Нема коментара:

Постави коментар