понедељак, 6. јул 2015.

FAVORITI JUNA

Redosled favorita nije bitan :



A naravno da kazem i da jee ovo 50. posttt . Hvala svima sto pratite ovaj blog nastavite i dalje pisite mi na e-mail a posle mozda budu i neki pokloncici za vas ......





1.Top care repair .  Ovim proizvodom sam stvarno prezadovoljna i koristila sam ga ceo mesec i miris je predivan i moja kosa nakon koriscenja bude bas mekana 





2. Kiko karmin u broju 802 




3.essence karmin 11 nude love 




4.Bourjois blush 03 copper brown





5.Pupa mat bela senka 01







6.artdeco mascara 202.01 mislim da je broj 




7.bioten cc krema light 





8.Eveline maximum nails growth



9.Sephora 2in1 kabuki flex 






10.Atrix intensive krema za ruke \



11.Autan u stiku 




                 

                                              modni.blogg@hotmail.com
                                                     pisite mi

                                                  vasa blogerka 

Нема коментара:

Постави коментар