уторак, 7. јул 2015.

Nivea uzorci

      Samo da dodam da sam pvaj post trebala jos pre dve nedelje da izbacim ali sam ubacila neke druge a ne ovaj tako da sada je ovaj a u cetvrtak ce novi .


Dobila sam dva nivea proizvoda tj. dva uzorka koja treba da probam pa evo  a odmah su tu i recenzije.

                    1.Nivea dezedorans for black&white .
              
 

  Dezedorans je stvarno okej i bas dugo traje takodje je i miris bas okej i mislim da cu ga opet kupiti cim ovaj potrosim posto leti bas i ne volim da stavljam dezedoranse.


             2. Nivea creme smooth  for shower.


                   


 ovo je stvar sa kojom sam stvarno prezadovoljna znaci samo namazem na kozu isperem i ona bude bas mekana kao da sam je namazala sa bas nekom dobro hidrirajucm kremom ne znam kako je vama ali ja sam sa njom stvarno prezadovoljna. I kupicu je opet sigurno ,


                                        modni.blogg@hotmail.com
                                                     pisite mi

                                                  vasa blogerka 

Нема коментара:

Постави коментар