недеља, 28. јун 2015.

Nega noktiju posle gela

Manikir gelom je probalo mnogo žena.Verujem da je isto toliko različitih mišljenja o njemu. Ipak, ono što većinu komentara povezuje je kvalitet noktiju kad se gel jednom skine. Sam proces nanošenja zahteva da se skine gornji sloj nokta. Kada se gel ukloni, nokti ostaju značajno oslabljeni i skloni su listanju i lomljenju.
Postoji nekoliko načina da ojačate svoje nokte. 
Maybelline Forever Strong – Gel 7 days
Maybelline Super Stay 7Forever Strong je lak koji najčešće koristim u poslednjih nekoliko godina. Verna sam mu jer je prosto neverovatan. Moji nokti su su prirodno tanki, lome se ili listaju. Nisam mogla da ih pustim bez gela ili gel-laka. Forever Strong je lak koji mi donekle popravlja situaciju. Nije čudotvorac, ali posle dva sloja, moji nokti deluju znatno čvršće, ne listaju se a lak traje nekoliko dana. Cena je oko 500 dinara, što mislim da je sasvim u redu za kvalitet koji daje.


Dikla
Maybelline Super Stay 7Dikla je krema za negu noktiju i zanoktica i nije sredstvo kome ćete pribeći ako želite brzo rešenje. Dikla čini čuda za vaše nokte, ali samo ako je redovno koristite barem 10-ak dana. To podrazumeva da svakodnevno umasiravate malu količinu direktno na nokte. Cena je negde oko 300 dinara a pakovanje će vam dugo trajati.

Нема коментара:

Постави коментар