петак, 20. фебруар 2015.

Top 5 parfema

Sada je na redu post top pet parfema. Hm tesko mi se odluciti kojih pet da izaberem ali evo ;

 Prvi neka bude elite parfem koji sam pomenula u postu pet svari koje bih opet kupila tako nesto.On je jedan od mojih omiljenih.
                                                     
Sledeci neka bude lady milion on mi je isto jedan od najomiljenih parfema jednostavno mi je miris savrsen 
Sledeci  neka bude mochino glamour . To je parfem koji je moja mama kupila za sebe ali se njoj nije svideo pa je on tako stajao sve do jednog dana kada mi nije palo na pamet da ga probam i od tada ga bas volim i bas ga cesto stavljam. 
Sledeci neka bude playboy rocky ili playboy plai it sexy to su moja dva omiljena playboy parfema koji su mi bas omiljena i bas ih dugo koristim narocito play it sexy ovaj rocky sam skoro kupila i mnogo mi se svidjaju.

I jos jedan parfem koji ja najvise volim da koristim zivi i mislim da je ovo vreme idealno ali naravno ja sam neko ko je ljubitelj jakih parfema .


                                modni.blogg@hotmail.com
                                            pisite mi
                                          vasa blogerka    

Нема коментара:

Постави коментар