петак, 13. фебруар 2015.

5 stvari koje bih kupila opet

 Sada su pred nama 5 stvari koje bih kupila opet i koje mogu da se kupe u DM-U i LILIY.


Prva stvar je labello vitamin shake acai and apple  sa ovim labelom sam veoma zadovoljna i kupicu ga opet kada budem ovaj potrosila . Kada se stavi par slojeva bas bude lepa boja i bas mi se svideo i preporucila bi ga svima . Moze se reci da je to moj omiljeni proizvod.
                   
                       

 Druga stvar je coconut  hand cream  ovo je neki novi proizvod koji se pojavio u LILIY takodje ima krema za telo, gel za tusiranje ,labelo , sprej za telo i skrab za telo  ja imam kremu za ruke labelo i sprej za telo i sve to je  sa mirisom kokosa a takdje ima jos par mirisa . Meni se krema za ruke veoma svidela  i miris a i ruke mi postanu meke i svima bi preporucila i uopste nije skupo . 


Sledeci proizvod je  lak eveline maximum nails growth  lak je stvarno super i stvarno nakon nekoliko dana mi nokti porastu i prezadovoljna sam efektom ovog laka takodje je i boja onako bas prijatna tako da cu ga sigurno kupiti ponovo i naravno preporucujem ga svima.

Sledeci proizvod je sampon garnier ultra doux 5 plants kao i regenerator  koji je meni stvarno super koji je oporavio moju kosu ni sa jednim nisam bila zadovoljna kao sa nijim . Od letos sam pocela da se peglam mozda vam  napravim i post o svemu tome ako budete zelela  i da se vratim na temu kada sam pocela da se peglam kosa mi je postajala sve ostecenija i suvlja i ja sam pocela da koristim taj sampon i pre nego sto sam pocela da se peglam i stvarno sam bila zadovoljna kosa mi je uvek lepo mirisala ( posto se sampon sastoji od pet bilja) i tako posto sampon  treba da se menja ja sam pre dva meseca njega potrosila i za to vreme dok sam ga koristila ja sam bila prezadovoljna sada koristim head and schoulders ocean lift sa kojim sam takodje prezadovoljna sace slika tri sampona sa kojima sam prezadovoljna i koje cu svakako opet da kupim 



Sledeci je parfem elite ja stvarno ne znam gde ima da se kupi to je mojoj drugarici mama negde kada je bila kupila 5-6 tih parfema posto je moja drugarica luda za njim i onda je meni dala jedan da probam i ja sam sa njim prezadovoljna to je sada moj prepoznatljiv miris i ima puno vrsta moja drugarica ja mislim da ima 4 vrste posto ona koristi samo njih tako da eto moze i on da se stavi u proizvode koje cu sigurno kupiti ako ih opet nadjem.




                        modni.blogg@hotmail.com
                                            pisite mi
                                          vasa blogerka    

Нема коментара:

Постави коментар