понедељак, 9. фебруар 2015.

5 stvari koje mi se nisu svidele

Tema za danas je 5 stvari koje mi se nisu svidele a da mogu da se kupe ili u DM-U ili LILIY .

 Prva svar je puder essence stay all day 16h . Sto se tice kako pokriva meni se svidja jedino sto imam zamerku jeste to sto uopste ne stoji na kozi 16h kao sto pise , ja stavim njega pre skole i kada se vratim skinem da ne bi imala ceo dan sminku kada ssam vec kuci i nakon tih 5-6 sati malte ne nemam nista od pudera da skinem. Inace ovako je on skroz solidan . Kosta negde oko 600 dinara. 
           

 Druga stvar je essence stay natural korektor . On mi uopste nije uradio svoj posao  uopste nisam sa njim zadovoljna kao ni moje drugarice.On je veoma tecan i kada ga stavite na kozu i utapkate uopste ne radi svoj posao tako  da ne znam kakav je vama ali meni se uopste nije svideo . Sada sam kupila novi miss sporty pa cu vam reci kakav je on kada ga jos malo isprobam .



 Sledeci je takodje essence ali je ovo essence glossy lipbalm mint drop . Ja sam neko ko obozava sve za usta pa tako imama puno proizvoda a ovo je jedna od gorih stvari koje sam probala . Kod njega mi se svidelo to sto je providan i ima skljokice pa moze svakodnevno da ide ali medjutim on je kao voda i uopste ne stoji dugo i jednostavno ga ne bi preporucila nikome .


 Sledeca stvar je  dezedorans derma zero  meni se on uopste nije svideo i ako sto on u sebi nema alkohol  perabein i jos neke stvari meni se uopste nije svideo . Cak mu i miris uopste nije lep tako . 

   I kao petu stvar cu staviti essence lash and brow gel maskaru  kao prvo hocu da kazm da je ona super . E ovako ona meni bas super radi posao kada je stavljam pre maskare jer ona izduzi trepavice i onda sa maskarom to bude super efekat ali ona je i za obrve i meni se za obrve ne svidja uopste ja ne znam kako je vama  ali za obrve nije nikako stvarno je odvratna kada se stavlja na obre stvarno ruzno izgleda tako da je ona u sustini dobra ali ne odradjuje posao na obrvama  i ako sto pise da je za obrva .

 
 Naravno ne znaci da su ove stvari lose vec se jednostavno meni nisu svidele ili su napisali nesto na artiklu sto nije tacno 



                            modni.blogg@hotmail.com
                                            pisite mi
                                          vasa blogerka    

Нема коментара:

Постави коментар