субота, 15. август 2015.

                                           modni.blogg@hotmail.com
                                                     pisite mi



Prekosutra ide kozmetika koju sam ponela na more pa posle sminka koju sam ponela tako da pozdrav moje dame i pisite mi sta bi volele da vam pisem i sta da radim a takodje i izvinite sto postovi nisu bili redovni stvarno nisam bila u prilici puno sam putovala i bila sam u nekim krajevima gde nisam imala internet stvarno se izvinjava ali nadam se da cu vam sve to nadoknaditi puno vas volim i obavezno mi pisite .



        A mozete mi pisati sta mislite o tome dda ja otvorim neku drustvenu mrezu npr instagram ili facebook  ?!

                                                      modni.blogg@hotmail.com
                                                                       pisite mi

Нема коментара:

Постави коментар