понедељак, 17. август 2015.

Kozmetika koju sam ponela na more

I evo dosao je i taj dan da ja idem opet na more pa cu vam ja sada pokazati sta sam ja to lepo ponela

 1. Bioten maramice za skidanje sminke



2.Suvi sampon za kosu




3.Vichy  micelarna voda




4. Revlon sampon


5. Fruttini shower gel




6. Revlon sprej za kosu (za kog mogu da vam kazem da je bozanstven)





7.Nivea krema za telo



8.Eveline krema za ruke




9.Aura krema za stopala




10. jekoderm  mast  koja je savrsena za sve bilo da vam je koza iziritirana, suva , ako imate opekotine znaci za bilo sta je ta mast idealnaaa ja je stalno imam kod sebe i kunem se u nju cena joj je 209 dinara u liliy





Naravno pored svih ovih stvari tu je pasta za zube , cetkica za zube , dezedorans , parfem , krema za suncanje  ,  neki lekovi  , brijac 




Izvinite sto us neke slike mutne stvarno ne znam sta bi mom fotoaparatu .


                                       modni.blogg@hotmail.com
                                                     pisite mi

Нема коментара:

Постави коментар