субота, 29. август 2015.

Haul #3 MORE

I evo ga houl i to stvari koje sam ja kupia na moru tj sada na ovom moru na kojem sam a posebno cu vam slikati na mrvom moru i posle u beogradu tako da ce te vec videti .

                   












I evo dve stvari koje sam kupila  a to su
1. Beauty uk eye shadow 07 naked
2.Beauty uk korektor u broju 03

Pored ove dve stvari tu su i
1. Aura small angled brush
2.Kleenex soothing nose and lip balm
3.Aquella vlazne maramice sa mirison voca
4.Freeman dead sea minerals anti-stress mask
5.Dukatos grcki tp jogurta na slici je od crne ribizle i cimeta a ja sam kupila jos i od pistaca i narandze i cimeta ali mi se od narandze ne svidja
6.Colgate pasta za zube
7.Nivea krema za suncanje
8.  Popart vitaminski skidac laka za nokte bez acetona koji neguje nokte









I jedan VELIKIIII favorit victoria sicret body mist coconot passion




                                               modni.blogg@hotmail.com   
                                                      pisite mi

                                                  vasa blogerka 
                                 

Нема коментара:

Постави коментар