недеља, 10. мај 2015.

Aura cover me





Aura Cover Me! tečni puder - sve nijanse


Aura ne prestaje da nas raduje novitetima, i to je pohvalno. Posle posta koji ste volele, sudeći po statistici, Refresh me, Prime me i Fix me, danas pišem o novoj liniji pudera pod nazivom - Cover Me.
Kao što sam naziv proizvoda može otkriti radi se o tečnom puderu izuzetno dobre pokrivne moći. Ljubiteljka sam nadogradivih proizvoda, volim da mogu da kontrolišem intenzitet, što je kod ovog pudera moguće i to mi se odmah dopalo.
Cover Me puderi dolaze u šest nijansi. Što je solidno, ako uzmemo u obzir da je Aura drogerijski brend, pristojnih cena, nećemo manjak nijansi uzimati za zlo. Iskreno, sa izborom nijansi nemam problem, ali znam da većina vas to njima zamera.
Dakle, šest nijansi, počećemo od najsvetlije.



Cover Me 101 Alabaster - najsvetlija nijansa, koje je koliko sam istraživala problematična, devojke govore da im je pomalo žućkasta, ja se sa tim ne bih složila. Svakako ako ste svetle puti kao i ja najbolje je da na licu mesta probate.



Cover Me 102 Ivory je druga po redu nijansa sa žutim podtonom, blaga i lepa.


Cover Me 103 Sand - treća u nizu nijansa, žućkasto svetla.


Cover Me 104 Beige - je moja nijansa. Čini mi se da je ovo skoro pa univerzalna nijansa za naše podneblje.



Cover Me 105 Cool Beige - pretposlednja od šest nijansi,tamnija je dosta, meni služi za blago konturisanje.



Cover Me 106 Chocolate - je najtamnija nijansa, koja zaista i podseća na čokoladu i ona je za osobe izuzetno tamnog tena. 




Proizvodjač naglašava da se radi o hipoalergenoj formuli koja je dugotrajna, takodje bih napomenula da sadrži SPF 20 što je za svaku pohvalu. Dugotrajnost mu je takodje jača strana. Ako sve sumiramo ovo je odličan puder za jače prekrivanje, veoma mala količina (zrno graška) je potrebna za nanošenje jer je zaista gust a razmaziv. Zapremina od 30ml je veoma izdašna kada se o ovom proizvodu radi. Ukoliko ste ljubiteljke ovakvog tipa proizvoda ili jednostavno volite full coverage savetujem vam da ga isprobate, od mene dobija samo pohvale.
Da li ste čule da nam Aura uskoro predstavlja i nove četkice? 

1 коментар: