петак, 10. април 2015.

Aura noviteti - Prajmer/Tečni Puder/Fiksator



Kada sam se vratila sa odmora,dočekala me je informacija da domaća kompanija
 Aura ima novitete. Kao jako znatiželjna osoba nisam se dugo premišljala da
 li da ih isprobam ili ne.
Aura je na tržište plasirala tri noviteta,tri inovativna proizvoda što se 

drogerijskog ranga tiče. Nema puno brendova na našem tržištu koji nude 
ovakve tipove proizvoda. 

Aura Prime Me - prajmer za lice. 
Dolazi u beloj tubici,zapremine 30ml. Tekstura ovog prajmera je sjajna
,proizvod je bele boje.Na bazi vode je,te koži lica pruža hidrataciju.
 Ne sadrži mineralna ulja i parabene. Sadrži UV filtere.
 Možete ga nositi samostalno,ali je najbolje naneti ga pre šminkanja. 
Ujednačiće vam ten,popuniće fine linijice,zagladiće pore. 
Fenomenalan proizvod. Cena oko 500+ dinara.


Aura Refresh Me - tečni puder.
 Nova verzija njihovog tečnog pudera. 
Slobodno mogu reći neuporedivo bolja. 
Lagan,lepo se blenda,
dugotrajan,može se nadograditi. 
Sadrži SPF 15.  Jedina mana,
malo nijansi. Svakako vredi otići do
 prve parfimerije i probati ga. 
Cena oko 500+ dinara.


Aura Fix Me - fiksator šminke u spreju
Moj favorit. Praktičan proizvod koji svaka žena u jednom 
trenutku treba sebi da priušti. Dolazi u bočici zapremine 75ml,
ima odličan aplikator (raspršivač),šminka ostaje na mestu satima,
čak i po tropskim temperaturama. 



Dakle jedno veliko bravo za kompaniju Aura,proizvodi su odlični uzimajući u obzir da su drogerijski i 
da im je cena pristupačna. Verujem da se nećete pokajati ukoliko neki od njih isprobate ili kupite.

                       modni.blogg@hotmail.com
                                            pisite mi

                                      vasa blogerka 

                                              

Нема коментара:

Постави коментар