петак, 13. март 2015.

maske za lice top 3

MASKE ZA LICE 

Ovaj posta sam napisala bas davno ali nikako da ga objavim i onda pre par dana sam videla da  bravo.rs ima o maskama i onda sam videla sta oni imaju i zamenila sam dve stvari tajko da pogledajte
Garnier 799 din Preparati za piling za lice: Lepa i nežna koža
Energija voća, Garnier
Cena: 799 din.
 Ovo je meni nesto stvarno savrseno ne znam kako se vama svidja ali meni je bas super i vec sam potrosila dve tubice.


Avon 299 din Preparati za piling za lice: Lepa i nežna koža
SPA piling, Avon
Cena: 299 din. 
 Ovaj avonov sam probala i okej je ali meni  se vise svidja garnier ali posto su i oni stavili eto da ga stavim i ja

 Ovaj balein sam ja probala i bas mi se svidja ne znam stvarno koja je cena ali ga ja nisam kupila u bg tako da proverite a proveri cu i ja da li ima kod vas da se kupi. Njega ima u vise boja  tako da izaberite neki koji vama najvise odgovara




                           modni.blogg@hotmail.com
                                            pisite mi

                                      vasa blogerka
                       

Нема коментара:

Постави коментар