петак, 8. јануар 2016.

Opet obavestenje 😊

Dragr moje dame ova 2015.  godina iza mene bila je bas radna po pitanju skole nisma stizala da napisem i neki post za vas i da sve uradim takodje od pre dva meseca moj laptop se pokvario tako da je zadnja dva peseca pa i jos uvek na popravci sve cu vam detaljno u vezi toga reci u nekom narednom postu ukoliko budete zelele a ja sam tek sada otkrila da ja mogu i preko telefona da stavljam postove tako da drage moje dame u ovoj 2016. godini ce biti mnogo vise postova obezavam 😀.    
 Zelim svima srecnu Novu godinu i bozicne praznike i da mi budete vesele srecne i da  nastavite da me pratite i dalje imam puno novih stvari da vam kazem tako da pratite me i dalje a ja vam se izvinjavam sto me dugo nije bilo 
 
 

modni.blogg@hotmail.com pišitee 

Нема коментара:

Постави коментар