петак, 9. јануар 2015.

Neke stvarcice ;)

 Izvinite sto vam dugo nisam pisala. Srecna Nova godina svima kao i bozicni praznici i ako su prosli ali eto sa malim zakasnjenjem .

          A sada evp nekoliko stvari koje sam kupila i kojima sam prezadovoljna :) 


         





Stvar koja je potrebna svima.Moze sluziti i kao senka koja se stavlja do obrva 

Ovo je univerzalna olovka za usne. Ja je nisam probala ali moje drugarice su prezadovoljne .
Maskara sa kojom sam prezadovoljna i stvarno savetujem svima koje imaju mogucnosti neka je kupe.

                                                      modni.blogg@hotmail.com
                                                                                pisite mi
                                                                            vasa blogerka 



Нема коментара:

Постави коментар