четвртак, 18. децембар 2014.

Everyday make up


         Sminka za svaki dan


   Evo sta ja koristim
    
1. Puder  essence stay all day 16

2.Olovka za obrve essence eyebrow  (ja koristim boju 02 brown)

3.kreon miss sporty 001 black

4.Senka za oci essence quattro (ja koristim samo prve dve svetle)

5.Pre maskare stavljam essence lash and brow

6.Maskara essence get big

   7.Olovka za usne essence lipliner(ja obicno koristim boju 12 wish me a rose)

                                                                                                 
Додајте 8.Labelo ili bilo kakav sjaj u roze boji ja npr. stavljam labello vitamin shake 
Ovo su proizbodi koje mozete da nadjete bilo gde (Lilly , DM......) to je ono sto moze svako da kupi i ja ne stavljam ovu sminku svaki dan stavljam i neke druge ali sam htela da napravim sta ja otprilike stavljam ali da to bude samo essence i miss sporty.
Komentarisite i pisite sta vi koristite od essence i miss sporty .
        Pisite mi na e-mail  modni.blogg@hotmail.com
            Vasa blogerka 


Нема коментара:

Постави коментар